טכנאי מזגנים בצפון

מזגן שמתקלקל ובעיקר בימות הקיץ של מדינתנו החמה, יכול להפוך את החיים בבית לסיוט של ממש. מי שיוכל להושיע אתכם מאותו הסיוט הלא נעים הוא טכנאי מזגנים בצפון או באזור המגורים שלכם.

טכנאי מזגנים מקצועי ומנוסה ידע לאתר את מקור הבעיה במזגן במהירות ובקלות ולתקן אותה בצורה איכותית תוך זמן קצר ואתם תוכלו לשוב וליהנות מהאוויר הקר והנעים של המזגן שלכם.

כמובן, בכדי שלא יקרו מצבים בהם התיקון יתבצע בצורה לא איכותית או מקרים בהם תתבקשו לשלם מחירים מוגזמים או לא הוגנים בעבור התיקון, חשוב להקפיד ולבחור טכנאי מזגנים מקצועי, מנוסה ואמין.

כך שאם אתם מחפשים טכנאי מזגנים בצפון – פיקס איט היא הכתובת הנכונה עבורכם למטרה זו. כל הטכנאים שלנו הם טכנאים מקצועיים ומנוסים אשר עברו הכשרה לביצוע עבודתם, כך שהם יספקו לכם מענה מהיר ואיכותי לבעיה תוך זמן קצר ובמחיר הוגן.

תיקון מזגנים בצפון למה לבחור בנו?

  • אמינות: אב מיזוג מבית הראל שמים דגש מרבי על אמינות ושירות ולכן, הטכנאי אשר יבדוק את המזגן יעדכן אותך הלקוח בשקיפות מלאה לפני כל פעולה וכן יבצע את העבודה רק לאחר שתבין את משמעות ועלות התיקון ורק לאחר שיקבל את אישורך.
  • בטיחות: בכל מזגן שיינתן שירות אנו נחזק חיבורי חשמל למניעת קצרים ושריפת חוטים.
  • זמינות: בחודשי הקיץ, חום ולחות בלתי נסבלים ולכן נעמיד לשירותך צוות טכנאים מיומן לפתרון תקלות באופן מיידי החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות.
  • חלפים: תיקון מזגן כרוך בשילוב הכרחי של טכנאי מזגנים מומחה וזמינות חלפים איכותיים. לכן ברשותנו מחסן חלקי חילוף ומעבדת תיקונים הפועלת בכל שעות יום הפעילות.
  • ניידת שירות: כל רכב מצוייד בכלים בעלי תו תקן וחלפים מקוריים למגוון סוגי המזגנים על מנת לקצר את תהליך תיקון המזגן, החל מקבלים, מנועים וכן פיקוד לסוגי המזגנים השונים. במקרה של חוסר בחלק מסויים, ישלח שליח עם כלי רכב דו גלגלי על מנת לקצר את מלאכת תיקון המזגן.
  • אחריות: בסיום ביצוע המלאכה תינתן תעודת אחריות עבור החלק שהוחלף וכן עבור העבודה שבוצעה

טכנאי מזגנים בצפון טלפון

אז במידה והמזגן שלכם התקלקל, אין צורך להילחץ או להתעצבן, כל שאתם צריכים לעשות זה לחייג למספר הטלפון של טכנאי מזגנים של פיקס איט ותוך זמן קצר יגיע אליכם טכנאי מזגנים מנוסה ומקצועי אשר ברשותו כל הציוד המתקדם והאיכותי ביותר לטיפול בתקלה במזגן שלכם.

עם השירות המקצועי והאמין שפיקס איט דואגת לספק עבורכם תוכלו להיות רגועים שתוך זמן קצר המזגן יחזור לעבור והשהות בבית או במשרד תחזור להיות נעימה ורגועה.

פיקס איט מספקת שירות טכנאי מזגנים אשר אחד הדברים החשובים ביותר עליהם היא מונחה זו האמינות. כל לקוח אשר מזמין שירות מחברת פיקס איט יקבל בדיוק את מה שהוא הזמין ולא יקרה לעולם מצב בו אותו טכנאי מזגנים שהגיע אליו יעניק לו שירות שונה או שירות אשר לוקה בחסר ממה שהבטיחו לו בתחילה.

טכנאי מזגנים מוסמך בצפון

טכנאי המזגנים בחברת פיקס איט הינם בעלי הסמכה ובעלי תעודת טכנאי מיזוג אוויר. הטכנאים שלנו בעלי ניסיון רב ועברו הכשרה מקצועית,שכוללת גם חומר עיוני וגם הכשרה "על חי" בשטח.

במהלך גיוס טכנאי המזגנים בחברתנו המעומדים נבחנים גם בידע שלהם וגם באופן מעשי בשטח על ידי משוב מלקוחותינו. לאחר סינון המעומדים הראשוני המתאימים עוברים הדרכה מסודרת בהתאם לנהלי וערכי החברה ורק המתאימים ביותר עובדים בתור טכנאי מזגנים מוסמך בצפון.

כמה עולה טכנאי מזגנים - מחירון עלויות תיקון מזגנים באזור הצפון

מחירון פיקס איט לשירותי טכנאי מזגנים לשנת 2024. המחירון מציג טווח מחירים מומלץ לעבודות תיקון מזגנים בצפון.

ביקור טכנאי מזגנים200 ₪ - 250 ₪
מילוי גז במזגן400 ₪ - 600 ₪
תיקון דליפת גז800 ₪ - 1200 ₪
החלפת קבל (רכיב אלקטרוני)350 ₪ - 500 ₪
החלפת מדחס2000 ₪ - 4500 ₪
שחרור סתימה בצינור הניקוז300 ₪ - 400 ₪
החלפת צנרת ניקןז300 ₪ -400 ₪

טכנאי מזגנים מומלץ בצפון - טכנאי מזגנים המלצות

כאשר מחפשים בעל מקצוע, אנו תמיד נרצה שהוא יהיה עם ההמלצות הטובות ביותר. כך גם כאשר מחפשים טכנאי מזגנים מומלץ בצפון. טכנאי המזגנים של פיקס איט הם בעלי דירוג גבוה שניתן אודות לשירות האדיב, המהיר, המקצועי ובמחיר ההוגן ביותר.

אז אם אתם מחפשים טכנאי מזגנים מומלץ, חיפושכם תם! פיקס איט כאן לתת לכם שירות תיקון מזגנים מקצועי ואמין! חייגו אלינו עכשיו לטלפון 055-9662488 ונשמח לתת לכם שירות בכל עת.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק בצפון

שוק טכנאי המזגנים רווי בבעלי מקצוע נוכלים אשר מטרתם היא לגבות כמה שיותר כסף מלקוחות תמימים שנפלו בחכתם. בפיקס איט המוניטין שלנו הוא מעל הכל! לעולם לא נשאיר לקוח לא מרוצה. גם אם זה כרוך בהפסד כספי. במרוצת השנים החברה צברה אלפי לקוחות מרוצים ולא הותירה מעולם לקוח לא מסופק.

חברת פיקס איט מעולם לא עמדה במבחן בתוכנית הטלוויזיה טכנאי מזגנים בצפון יצאת צדיק, אבל אין לנו צל של ספק שאם בעתיד נעמוד במבחן זה אנחנו נצא צדיקים.

מהם שירותיו של טכנאי מזגנים בצפון?

חברת פיקס איט, טכנאי מזגנים בשרון, מעניקים שירותים רבים מאוד לכל לקוח ולקוח בתחום מיזוג האוויר. בין השירותים הנפוצים של החברה ניתן למצוא את השירותים הבאים:

  • שירות של ניקוי מזגנים אשר כולל חיטוי ושטיפה של מזגנים כדי לנטרל ריחות שונים ולמנוע מצבים בהם עובד וטחב התיישב במזגן שלכם.
  • שירות תיקונים נרחב מאוד לכל הסוגים של המזגנים הקיימים כיום. לאחר כל תיקון שכזה מעניקה חברת פיקס איט של 12 חודשים על התיקון. במידה והבעיה תחזור שנית יגיע אליכם טכנאי מזגנים שלנו ללא כל תשלום ויתקן אותה.
  • שירות התקנה של כל סוגי המזגנים אשר קיימים כיום. בין אם זה מזגן מיני מרכזי, מזגן פאוור, מזגן מולטי או כל מזגן אחר. פיקס איט מעסיקה טכנאי מזגנים בצפון שיכול להתקין עבורכם כל סוג של מזגן בקלות ובמהירות.
  • שירות של תכנון מערכות של מיזוג אוויר, בייחוד עבור בתים גדולים, בניינים או משרדים.
  • שירות של טיפולים תקופתיים לכל סוגי המזגנים ומערכות מיזוג האוויר כדי לשמור על תפקודם התקין ועל פעולתם בצורה תקינה למשך זמן רב יותר.
  • התקנה של City Multi שזו למעשה מערכת מיזוג אוויר מתקדמת מאוד מבית היוצר של "מיצובישי אלקטריק". מדובר במערכת מיזוג אויר חיצונית אחר אשר מחוברת למספר רב של יחידות מיזוג בתוך המבנה ואשר על כל אחת מן היחידות הללו ניתן לשלוט באופן נפרד. כך, פותרים חסרונות רבים של המזגן המרכזי שהיה נהוג בבתים רבים עד כה.
  • שירות של ייעוץ מקצועי ואמין במיוחד אודות התקנה של כל סוגי מערכות מיזוג האוויר.

טכנאי מזגנים בטכנולוגיית האינווטר בצפון

פיקס איט הינה חברה אשר מעסיקה טכנאי מזגנים בצפון אשר מומחה בתיקון מזגנים בטכנולוגיית האינווטר של כל החברות השונות.

ברגע שתזמינו טכנאי מזגנים אוינווטר בצפון של פיקס איט תוכלו לראות מיד כי מדובר בטכנאי מקצועי במיוחד אשר יכול להעניק לכם כל שירות לו תזדקקו בצורה הטובה ביותר וכמובן, מעניק אחריות על העבודה אותה הוא מבצע אצלכם בבית או במשרד.

גם לאחר ההתקנה תוכלו לשמור על קשר ישיר עם אותו טכנאי מזגנים שהיה אצלכם ובכל בעיה או שאלה הוא יעמוד לרשותכם ויוכל להעניק לכם שירות איכותי ואדיב במיוחד. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שלא מדובר בעוד טכנאי מזגנים אלא בטכנאי מקצועי מאוד שעושה כל שביכולתו על מנת שתהיו מרוצים.

תיקון מזגני אלקטרה בצפון

מזגן אלקטרה הינו אחד המזגנים השכיחים והנמכרים ביותר בארץ ישראל. אלקטרה מזגנים היא אחת החברות הגדולות והטובות בישראל בייצור מזגנים.

קרייר, חברת מזגנים עולמית, רכשה את חברת אלקטרה מזגנים לפני מספר שנים ובכך חיזקה את מעמדה של אלקטרה מזגנים בתחום מיזוג אוויר בארץ ובעולם.

מאז הקמתה, חברת אלקטרה השקיעה משאבים רבים הן בטכנולוגיה והן בכל הקשור לאיכות וגימור המזגן. אחד היתרונות הבולטים של מזגן אלקטרה הינו "פורק לחץ" אשר מאפשר לעבור ממצב קירור למצב חימום ללא צורך בהשהיה ובהמתנה מיותרת וזאת, כאמור, אודות לטכנולוגיה המתקדמת שהושקעה במזגנים מתוצרת אלקטרה .

אלקטרה מזגנים מייצרת מגוון רחב בגדלים וסוגים שונים של מזגנים כגון: מזגן עילי, מזגן אלקטרה מיני מרכזי ומזגן אלקטרה ריצפתי. כמו כן אלקטרה מזגנים השיקה מזגנים בטכנולוגיה החדשה המכונה "אינוורטר" ומערכות מיזוג חכמות.

ל-תיקון מזגן אלקטרה הזמן טכנאי מזגנים אלקטרה מומחה בצפון נגיע אליכם בהקדם.

תיקון מזגני תדיראן בצפון

לא כל טכנאי מזגנים מתמחה בסוג זה של מזגנים עם טכנולוגיה מתקדמת כמו של תדיראן מזגנים, טכנולוגיה המגבילה את מתן השירות כשהטכנאי חייב להכיר את המזגן מלפנים ומאחור על מנת לקבל תוצאות תיקון מרביות.

מזגן תדיראן הינו אחד המזגנים השכיחים והנמכרים ביותר בארץ ישראל. תדיראן מזגנים היא אחת החברות הגדולות והטובות בישראל בייצור מזגנים. קרייר, חברת מזגנים עולמית, רכשה את חברת תדיראן מזגנים לפני מספר שנים ובכך חיזקה את מעמדה של תדיראן מזגנים בתחום מיזוג אוויר בארץ ובעולם. מאז הקמתה,

חברת תדיראן השקיעה משאבים רבים הן בטכנולוגיה והן בכל הקשור לאיכות וגימור המזגן. אחד היתרונות הבולטים של מזגן תדיראן הינו "פורק לחץ" אשר מאפשר לעבור ממצב קירור למצב חימום ללא צורך בהשהיה ובהמתנה מיותרת וזאת, כאמור, אודות לטכנולוגיה המתקדמת שהושקעה במזגנים מתוצרת תדיראן .

תדיראן מזגנים מייצרת מגוון רחב בגדלים וסוגים שונים של מזגנים כגון: מזגן עילי, מזגן תדיראן מיני מרכזי ומזגן תדיראן ריצפתי.

כמו כן תדיראן מזגנים השיקה מזגנים בטכנולוגיה החדשה המכונה "אינוורטר" ומערכות מיזוג חכמות.

תיקון מזגני אמקור בצפון

מאז שחברת השירות של אמקור מזגנים סגרה את שעריה הלא היא אמפא, קיים בלבול בקרב לקוחות הזקוקים ל-תיקון מזגנים מסוג אמקור, פיקס איט מעסיקה טכנאים שידעו לתת מענה לכל תקלה אפשרית למזגן אמקור.

תיקון מזגני טורנדו באזור הצפון

אחת מחברות המזגנים הבולטות היום בשוק המיזוג היא אכן טורנדו מזגנים. משנה לשנה גדלה ומצליחה להתקרב בצעדי ענק לענקיות המיזוג אלקטרה ותדיראן. תיקון מזגנים של טורנדו זה אתגר לא פשוט מגוון רחב של סוגים, בכל שנה משתנים חלפים, שקשה להשיג, ואינם נמצאים על מדפי הספקים השונים. אנו נשתדל לתת מענה מהיר גם למזגנים מסובכים.

תיקון מזגן מיני מרכזי בצפון

אחת מהמומחיות, הגדולה יותר, של חברת פיקס איט הינה מיני מרכזי. תיקון המזגנים מורכב ודורש ידע נרחב. מדובר בתקלות כמו רעשים, נזילות מים וקצרים המהווים חלק מהיומיום של טכנאים מוסמכים אשר עוברים השתלמויות גם של תיקון מזגנים מיני מרכזי חדשים. מחלקה של השכרת מזגנים ניידים

טכנאי מזגני אלקו בצפון

טכנאי מזגנים לכל סוגי מזגני אלקו על ידי טכנאי מזגנים מוסמך. חלקי חילוף מקוריים למזגני אלקו חדשים וחלקי חילוף מחודשים למזגני אלקו ישנים. מילוי גז ירוק וגז פריאון 22 במחירים ללא תחרות. תיקון דליפת גז על ידי טכנאי מזגנים אשר הוכשר במיוחד לסוגי מזגני אלקו.

שירות מילוי גז במזגן בצפון

מילוי גז במזגן הינו אחד התקלות השכיחות ביותר שבהם נתקל טכנאי מזגנים, אולם מילוי גז לא תמיד הוא הפתרון לתקלה. יש מצבים שקיימת דליפת גז במזגן אך לטכנאי מזגנים לא תמיד יש את האפשרות לדעת שאכן קיימת דליפת גז.ולכן יעזור מאוד אם אתה הלקוח תזכור לומר לטכנאי מתי לאחרונה בוצע מילוי גז במזגן לאחרונה.

לפעמים, קיימת דליפת גז קטנה מאוד שלא כדאי לתקן את הדליפה, מאחר ואיתור ותיקון אורך זמן רב ומייקר מאוד את עלות התיקון. במקרה זה לבצע מלואי גז פעם בתקופה, אך במידה ויש צורך למלא גז פעם בכמה חודשים מוטב שנאתר את הדליפה ונתקנה. מילוי גז במזגן חייב להתבצע ע"י טכנאי מזגנים מנוסה ושהוכשר לבצע זאת.

מילוי גז לא מדויק במזגן עלול לגרום נזק בלתי הפיך למדחס. במידה ולחץ הגז במזגן גבוה מידי נוצר עומס על המדחס ועלול להרוס אותו. בקש מטכנאי המזגנים להציג תעודה המוכיחה את הכשרתו בתיקון מזגנים.

אל תאפשר לטכנאי מזגנים ללא הכשרה לתקן את המזגן, גם אם מדובר במילוי גז בלבד, דבר שלכאורה נדמה לנו פעולה פשוטה עלולה להסב נזק חמור ולהוצאות מיותרות.

זקוקים ל-מילוי גז במזגן בצפון חייגו אלינו וטכנאי מזגנים מוסמך יגיע אליכם בזמן המתאים לכם.

טכנאי מזגנים חירום, דייקן ואמין בצפון

חיפוש טכנאי מזגנים מוסמך בצפון או בכל מקום אחר יכול להוות הליך לא פשוט – הדחיפות לשירות של הטכנאי תהיה גבוהה, מכיוון שמזגן מקולקל יכול להוות בעיה גדולה ויחד עם זאת תרצו גם לוודא שהטכנאי שאתם מזמינים הוא טכנאי מקצועי, מוסמך, מנוסה ואמין, אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב והאיכותי ביותר ויגבה עבורה תשלום הוגן.

במידה וגם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים אחר טכנאי מזגנים בצפון, אתם מוזמנים ליצור קשר עם פיקס איט. חברת פיקס איט מציעה עבורכם שירות של טכנאי מזגנים מקצועי ומנוסה, המתמחה באיתור מקור הבעיה במזגן בצורה מהירה ויציע עבורכם פתרון איכותי ומקצועי לטיפול בה וזאת, במחיר הוגן ושווה לכל נפש.