טכנאי מכונות כביסה בחיפה

גרים בחיפה ומכונת הכביסה שלכם לא סוחטת, כל הפעלה שלה מציפה את כל הבית, הבגדים יוצאים מהמכונה מלוכלכים, הגיע הזמן להזמין טכנאי מכונות כביסה בחיפה שיסדר לכם את הבעיה! פיקס איט מספקת שירות טכנאים למכונות כביסה בעיר חיפה ופועלת בתחומה כבר קרוב ל-12 שנים. בכל בעיה שלא תצוץ, בכל תקלה קלה או מסובכת, תיקון מכונות כביסה בחיפה זוהי המומחיות שלנו!

טכנאי מכונת כביסה ממלא תפקיד חשוב ביותר בחיי היום-יום שלנו. הצורך בו אולי פחות תכוף מזה של טכנאי מחשבים למשל, אולם לא פחות חושב ודוחף.. מי מאיתנו מסוגל היום לחזור לכביסה ידנית? שלא לדבר על העידן של כביסה מעל גיגית?

אם בעבר לאנשים היו שני סוגי בגדים: אחד לשבת ואחד ליום-יום, הרי שכיום לרובנו יש מלתחה שלמה של בגדים. בגדים לחורף, בגדים לקיץ, בגדים לבילויים, בגדים לעבודה… בגדי חול ובגדי שבת ואת הכל כמובן צריך לכבס.

אז מה קורה לפתע כשמכונת הכביסה מתקלקלת ויש צורך דחוף לחפש תיקון מכונות כביסה? מתחילים לחפש טכנאי מכונת כביסה שיבוא ויתקן את המכונה. כי, זאת יש להודות, לרובנו אין היום מושג קלוש איך מתבצע תיקון מכונות כביסה ואיך לגשת לתיקונה.

רובנו הגדול גם מעדיפים ישר להחליף את מכונת הכביסה הישנה שלנו לחדשה עם הופעת התקלה הראשונה. אבל לא כל תקלה מצריכה החלפה של המכונה. לא מעט תקלות יכולות לבוא לידי פתרון בעזרת תיקון מכונות כביסה בידי טכנאי מכונות כביסה בעלות הרבה יותר זולה.

טכנאי מכונות כביסה מומלץ בחיפה

תמיד כשאנחנו צריכים לזמן איש מקצוע לביתנו לצורך תיקון מכשירי חשמל או כל עבודה אחרת נרצה תמיד להזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם על מנת שהעבודה שתתבצע תהיה בצורה הטובה, מהירה, והאיכותית ביותר. אין מקום לפשרות! תיקון איכותי יאריך את חיי המכשיר החשמלי ויעניק לנו שנים רבות של הנאה. לכן כשמדובר בתיקון מכונת הכביסה, אנו נזמין רק טכנאי מכונות כביסה מומלץ שיתקן את מכונת הכביסה שלנו אשר השימוש בה הינה יומיומי וחשוב.

תיקון מכונות כביסה בחיפה

תיקון מכונת כביסה נשמע אולי פשוט וקל, אך למעשה רק איש מקצוע בעל הכשרה וניסיון בתחום יכול באמת לתקן את אשר דרוש תיקון ולא להפוך בעיה פשוטה וקלה למבצע צבאי מסובך שיכול לעלות ללקוח כסף רב ומיותר.

מי מאיתנו לא נתקל פעם אחת בחייו במכונת כביסה ששבקה חיים באמצע פעולתה. שהרי מכונות אלו נוטות להתקלקל תמיד בזמנים הלא נכונים, לפני חג או לפני אירוע, כשהשמלה היקרה בתוכה או לפני דייט. אין ספק שחוק מרפי הוכיח את עצמו כמה וכמה פעמים, כשמדובר בצורך של תיקון מכונות כביסה בבית. כל טכנאי המציע שירותי תיקון מכונות כביסה יוכל לומר לכם שהמכונות של היום אינן עולות בקנה אחד באיכותן, עם המכונות של פעם, ועם זאת, מכונות כביסה נוטות להראות צורך מוגבר בתיקונים שונים.

ראשית, חשוב לדעת כי תחזוקה נכונה של מכונת הכביסה היא הדרך הטובה ביותר למנוע את הצורך בהזמנת אנשי מקצוע לצורך תיקון מכונות כביסה בעיתוי זה או אחר, בגין תקלות שונות ורבות. למכונות כביסה יש נטייה להתקלקל בגין תקלות קבועות, הכוללות בדרך כלל פגם בפעולת המשאבה, בגוף החימום של מכונת הכביסה או סתימה באחד מהצינורות של מכונת הכביסה.

מחירון תיקון מכונות כביסה בחיפה

תיקון תקלות במכונות כביסה אינו עולה מעל מאות שקלים ספורים, וכאמור, ניתן למנוע את הקלקולים הנ"ל באמצעות תחזוקה נכונה. תחזוקה נכונה של מכונת כביסה כוללת ניגוב של הגומייה האוטמת את הפתח עם כל סיום עבודה של המכונה, שמירה על פער זמנים בין הפעלה להפעלה וכן הימנעות מהעמסה של כבסים אל תוף המכונה. כמו כן, טכנאי המציע שירות תיקון מכונות כביסה יוכל לתת את ההדרכה הבסיסית אך המתבקשת בנוגע לשמירה נכונה על מכונת הכביסה בעתיד.

כל מכונת כביסה מותאמת באופן ספציפי להגדרות יצרן שונות ולכן, בעת הזמנת שירותי תיקון מכונות כביסה חשוב לוודא כי הטכנאי אכן מתמצא בסוג המדובר. חשוב לנסות לתאר מראש באוזני הטכנאי את הסימפטומים, מאחר ואלו יסייעו בניסיון לאתר את מהות הבעיה, ותוך כך ניתן אולי לצמצם את עלות התיקון. חשוב לשאול מראש מה היא עלות הביקור כשלעצמו, במידה ולא יבוצעו במכונה תיקונים נוספים. כמו כן, חשוב לנסות לאתר את התיקון הספציפי הנדרש ולתת את מירב הפרטים של מכונת הכביסה עוד בטלפון.

רבים מאיתנו כבר זכו להוציא מאות שקלים על שירותי תיקון מכונות כביסה כאשר לבסוף התגלה כי מכונת הכביסה אינה ברת שימוש כלל ועדיף היה להשליכה. אין ספק שמדובר במצב לא נעים המסב צער, מאחר ויש צורך להוציא סכומים ניכרים נוספים על מכונת כביסה חדשה. לכן, בטרם קבלת שירותי תיקון מכונות כביסה חשוב מאוד לבדוק האם משתלם לתקן את המכונה או שמא עדיף לקנות מכונת כביסה חדשה.

טכנאי מכונות כביסה בחיפה טלפון

מכונת הכביסה יכול להתקלקל לכם בכל זמן בלי שום התראה מוקדמת, לכן כאשר קרתה בתקלה מכונות הכביסה רצוי מאוד שכבר יהיה לכם טלפון של טכנאי מכונות כביסה בחיפה. אם אין ברשותכם מספר טלפון של טכנאי, זה הזמן לשמור את מספר הטלפון שלנו במכשיר הסארטפון תחת השם טכנאי מכונות כביסה וכך בעת הצורך לא תצטרכו לבזבז זמן בחיפוש מספר מספר טלפון של טכנאי מכונות כביסה.

טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק בחיפה

טכנאי מכונות הכביסה של פיקס איט ידועים בשירות האדיב, המקצועי והאמין ביותר בישראל. כל הטכנאים שלנו עוברים הסמכה במתן שירות לקוחות ועובדים לפי מחירון מסודר של חברתינו ואינם חורגים ממגבלותיו. בנוסף לזאת אנו מבטיחים לכם שאין תקלה שלא נצליח לתקן, אבל במקרים מסויימים עלות התיקון גבוהה מעלות מכונת כביסה חדשה ובמקרים אלו נמליץ לכם לרכוש מכונת כביסה חדשה. לכן, אם ניבדק בתוכנית טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק אין לנו צל של ספק שנצא צדיקים.

אנו מספקים שירותי תיקון מכונות כביסה ליצרנים הבאים:

  • אלקטרה - Electra
  • אלקטרולוקס - Electrolux
  • בוש - Bosch
  • ווירפול - Whirlpool
  • זנוסי - Zanussi
  • לנקו - Lenco
  • סמסונג - Samsung
  • סימנס - Siemens
  • ספקטרה - Spectra
  • פיילוט - Pilot
  • קריסטל - Crystal
  • קונסטרוקטה – Constructa
  • אאג - AEG
  • אל ג'י - LG
  • בקו - Beko

בכל תקלה במכונת הכביסה שלכם, פשוטה וקלה או מסובכת ויקרה, אנחנו כאן בפיקס איט נשמח לסייע לכם בכל שאלה, הקליקו את הפרטים האישיים שלכם בטופס המקוון ונחזור אליכם במהרה עם הצעות מחיר ללא תחרות של טכנאי מכונות כביסה מקצועי, איכותי ומנוסה בחיפה!